Ruszyła kampania serów Hochland Kanapkowy
Wystartowała kampania promocyjna serów Hochland Kanapkowy. Za kreację odpowiada agencja GPD, za zakup mediów - Value Media.
Kampania potrwa pięć miesięcy, a jej głównym kanałem będzie telewizja (łącznie zaplanowano emisję 30 000 spotów i billboardów sponsorskich). Jej bohaterami będą zabawne, kreskówkowe postacie. Hasło przewodnie kampanii brzmi „Hochland Kanapkowy - Serek z charakterem”.
Dodatkowo, promocję będą wspierały działania w social media (profil na Facebooku), internecie i platformach VOD (TVN Player, TVP, Edipresse, MC Network). Zaplanowano także wykorzystanie powierzchni reklamowej na rowerach miejskich w 8 miastach - Warszawie, Białymstoku, Poznaniu, Opolu, Lublinie, Wrocławiu, Łodzi, Szczecinie, Toruniu i Rzeszowie.
Kreację spotów przygotowała agencja GPD. Za plan oraz zakup mediów odpowiada Value Media. Działania PR poprowadzi Roots PR, która odpowiada za media relations, współpracę z blogosferą oraz przygotowanie eventu prasowego.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania serów Hochland Kanapkowy