Ruszyła kampania wizerunkowa Jedynki
Ruszyła kampania reklamowa Programu 1 Polskiego Radia. Kampania macharakter wizerunkowy, a jej celem jest zwrócenie uwagi naróżnorodność tematów i uniwersalność stacji.
Kreacja uwypukla trzy główne elementy charakteryzujące antenę:informacje, muzykę i sport.
Hasło kampanii "Z miłości do radia", jak podaje stacja, mapodkreślić lojalność i przywiązanie słuchaczy do rozgłośni.
Kreację opracował Paweł Miszewski, artysta plastyk, przywspółudziale studia kreacji Imagine. Za zakup i planowanie mediówodpowiada dział promocji Polskiego Radia.
Kampania obejmuje prasę - dzienniki ("Gazeta Wyborcza","Dziennik", "Rzeczpospolita", "Fakt", "Super Express", "PrzeglądSportowy" oraz 25 tytułów dzienników regionalnych), tygodniki("Polityka", "Wprost", "Tele-Tydzień", "Przyjaciółka"), telewizjępubliczną oraz nośniki reklamy zewnętrznej (billboardy iminiboardy).
Kampania potrwa do końca września.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania wizerunkowa Jedynki