Saatchi & Saatchi Poland wzmacnia dział kreacji
Dział kreacji Saatchi & Saatchi Poland poszerzył się o nowy team kreatywny oraz art directora
15 września dział kreatywny agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Poland poszerzył się o trzy nowe osoby. Do firmy dołączyli Bożena Śląga i Radek Kotepka (tworzący team kreatywny) nowy art director Bartek Grala. "Powiększenie tego kluczowego działu podyktowane jest nieustannym rozwojem naszej agencji oraz poszerzeniem porfolio obsługiwanych klientów" - powiedział Marek Żołędziowski, Dyrektor Generalny Saatchi & Saatchi Poland.
Art Director Bożena Śląga oraz copywirter Radek Kotapka pracowali wcześniej w agencjach: Bates Poland i McCann Ericson. W Bates Poland realizowali projekty między innymi dla British Americn Tobacco, Roche Polska i Polskiej Akcji Humanitarnej. Natomiast w McCann Ericson obsługiwali takie koncerny jak Coca - Cola Company, Nescafe oraz Siemens. W 2002 zdobyli Złotego Orła na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy za niestandardową kampanię outdoorową dla firmy Mastercard.
Bartek Grala jest stypendystą Miami Ad School Warsaw. Jako grafik poznańskiej agencji V&P pracował dla Kompanii Piwowarskiej oraz dla Unilever Bestfoods i Stolwerck. Od 2002 roku był dyrektorem artystycznym w Grey Warszawa, gdzie zajmował się produktami firmy Masterfood.
Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi Poland wzmacnia dział kreacji