Sano dyrektorem biura reklamy 'Pulsu Biznesu'
Malek Sano od 1 lutego będzie dyrektorem biura reklamy 'Pulsu Biznesu'.
Malek Sano był ostatnio dyrektorem biura reklamy miesięcznika „Sukces” (Multico-Press), a wcześniej pracował jako dyrektor korporacyjny w DD Media (wydawca nieukazującego się już „Dzień Dobry”). Zarządzał również firmą Bonivest Polska, Sano Consulting oraz przez 8 lat był w strukturach międzynarodowych w tym również polskich Philip Morris m.in. na stanowisku regionalnego dyrektora zarządzającego.
Zespół biura reklamy „Pulsu Biznesu” wzmocnili również obejmując stanowisko Key Account Manager Dariusz Romańczuk oraz Marcin Woźniak. Dariusz Romańczuk jest odpowiedzialny za sprzedaż reklamy dla branży finansowej, wcześniej pracował m.in. w PAP, Business Management Software oraz ATM SA. Marcin Woźniak jest odpowiedzialny za sprzedaż reklamy internetowej portalu biznesowego Pb.pl. Wcześniej pracował m.in. w Smart Education oraz Wirtualnej Polsce.
Na stanowisko Kierownik Sprzedaży Bezpośredniej (Sales Manager) biura reklamy awansował Jakub Dec. W „Pulsie Biznesu” pracuje od czerwca 2004, najpierw jako Specjalista do Spraw Reklamy a następnie od 2005 jako Head of Sales Group.
Dołącz do dyskusji: Sano dyrektorem biura reklamy 'Pulsu Biznesu'