Santander Bank Polska rusza z przetargiem reklamowym, obsługi broni Red8 Advertising
Santander Bank Polska (poprzednio BZ WBK) rozpoczął przetarg na kompleksową obsługę reklamową. Rozstrzygnięcie ma nastąpić w połowie roku.
- Santander Bank Polska, zgodnie z przyjętymi zasadami, dokonuje cyklicznego przeglądu ofert i koncepcji reklamowych, wynikającego z wewnętrznych procedur i chęci upewnienia się, że pracujemy z partnerem, który najlepiej rozumie nasz biznes i markę. Bank zamierza przejrzeć aktualne oferty i koncepty kreatywne, aby kontynuować ofensywę marketingową i niezmienne budować markę najlepszego banku dla klientów - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor departamentu marketingu Santandera.
W procesie przetargowym udział bierze Red8, główna agencja strategiczno-kreatywna pracująca dla marketera. Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowano na koniec połowy roku.
W ostatnich miesiącach Santander reklamował Konto Jakie Chcę, pakiet wielowalutowy obejmujący płatności kartą za granicą bez prowizji za przewalutowanie. Kampanię przygotowały Red8 Advertising (kreacja) oraz SMG Polska (planowanie i zakup mediów).
Rebranding i intensywna promocja Santander Bank Polska
W 2018 roku rzeczywiste wydatki marketingowe Santander Bank Polska wyniosły 189,3 mln zł, o 41 proc. więcej niż rok wcześniej. Ma to związek głównie z rebrandingiem - od września ub.r. bank zmienił nazwę z BZ WBK na Santander Bank Polska, czemu towarzyszyły intensywne działania reklamowe. W spotach banku niezmiennie występuje prezenter telewizyjny Łukasz Nowicki.
Dołącz do dyskusji: Santander Bank Polska rusza z przetargiem reklamowym, obsługi broni Red8 Advertising