Schody w kampanii kredytu gotówkowego „od ręki” w eurobanku (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez eurobank. Akcję przygotowały firmy Brasil, Propeller Film i Starcom.
W kampanii kredytu gotówkowego w eurobanku bohater znany z jego poprzednich reklam pokazuje, że w codziennym życiu w wielu sytuacjach ma się przed sobą schody w górę. Tymczasem w eurobanku 90 proc. kredytów gotówkowych jest udzielane „od ręki” - także osobom, które nie były wcześniej klientami tego banku.
To kolejna w ostatnim czasie akcja reklamowa eurobanku. Przed niecałym miesiącem bank zaczął kampanię kredytu hipotecznego (więcej na ten temat).
Działania reklamujące kredyt gotówkowy - zaplanowane od początku marca do końca maja - obejmują przede wszystkim telewizję. Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, produkcją reklam zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Schody w kampanii kredytu gotówkowego „od ręki” w eurobanku (wideo)