Scholz& Friends i Coca Cola w IAA
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce ma dwóch nowych członków wspierających.
Szeregi organizacji zasiliły ostatnio agencja reklamowa Scholz&Friends oraz koncern Coca-Cola.
Dyrektor generalny IAA Bogdan Pawłowicz stwierdził: Bardzo się cieszę z przystąpienia obu firm. Jestem pewien, że wiele wniosą do Stowarzyszenia. Zarówno agencja Scholz&Friends, jak i Coca-Cola deklarują aktywne wspieranie jednego z naszych najważniejszych celów statutowych: kreowania najwyższych standardów jakościowych w branży reklamowej. Jako priorytetowe działania obydwu firm z ramienia IAA wymieniane są programy propagujące społeczną odpowiedzialność w biznesie, czyli CSR.
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA założone zostało w 1938 roku w Nowym Jorku i obecnie posiada prawie sto oddziałów na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Scholz& Friends i Coca Cola w IAA