„Secret Thing” na Facebooku promuje Avon Mega Effects
W ramach kampanii wprowadzającej na rynek tusz do rzęs Mega Effects marki Avon na Facebooku startuje aplikacja „Avon - Secret Thing”. Za jej przygotowanie i koordynację w 14 krajach odpowiada agencja Socializer.
Aplikacja „Avon - Secret Thing” startuje na 14 rynkach: w Polsce, Bułgarii, Macedonii, Serbii, Chorwacji, Albanii, Finlandii, Rumunii, Czarnogórze, Mołdawii, Estonii, na Węgrzech, Litwie i Łotwie. W Polsce zostanie udostępniona w czwartek 25 lipca.
W aplikacji użytkownik ma za zadanie odnalezienie tuszu wśród innych przedmiotów codziennego użytku schowanych w torebce. Aby zakończyć zadanie, osoba biorąca udział w konkursie musi włożyć tusz z powrotem do torebki. Każdego dnia określona liczba użytkowników wygrywa promowany tusz.
Na większości rynków „Avon - Secret Thing” będzie dostępna przez 3 tygodnie. Celem aplikacji jest podkreślanie nietypowego, charakterystycznego kształtu tuszu Mega Effects.
Za przygotowanie, wdrożenie i bieżącą obsługę „Avon - Secret Thing” odpowiada agencja Socializer. Zdobyła to zlecenie w przetargu. Socializer i Avon nie informują, które inne agencje brały w nim udział.
Dołącz do dyskusji: „Secret Thing” na Facebooku promuje Avon Mega Effects