SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serial „M jak miłość” stracił widzów

Nowy sezon „M jak miłość” ogląda średnio 7,11 mln widzów. Przed rokiem w analogicznym paśmie serial śledziło 7,77 mln osób. Widzów Dwójce zabrała TVP1, która emitując powtórki „Rancza” znacznie poprawiła swoje wyniki tej jesieni.

Średni udział w rynku po trzech tygodniach wynosi 44,4 proc. w grupie 4+ oraz 40,62 proc. w grupie 16-49. Przed rokiem udziały wynosiły 48,46 proc. wśród ogółu widzów oraz 45,04 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.


 

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
13-09-2010 6 902 217 44,53% 41,40%
14-09-2010 7 030 584 44,27% 39,45%
15-09-2010 6 504 301 40,94% 40,13%
20-09-2010 7 052 602 43,73% 38,98%
21-09-2010 7 441 788 46,81% 42,90%
22-09-2010 6 675 233 42,32% 38,24%
27-09-2010 6 988 853 41,99% 38,81%
28-09-2010 7 894 902 48,30% 43,57%
29-09-2010 7 530 845 45,66% 41,92%
Średnia 7 114 438 44,30% 40,62%


Dwójka podczas emisji „M jak miłość” jest zdecydowanym liderem rynku. Druga pozycja z 2,33 mln widzów i 14,56 proc. udziału zajmuje TVP1 (przed rokiem Jedynka miała w tym paśmie 1,27 mln widzów i 7,9 proc. udziału). Trzeci jest Polsat z 1,89 mln widzów i 11,75 proc. udziału (poprzednio 2,38 mln i 14,82 proc.). Stawkę zamyka telewizja TVN. 

  Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 2 – MJM 7 114 438 44,30%
TVP 1 2 337 732 14,56%
Polsat 1 887 691 11,75%
TVN 1 845 592 11,49%


W profilu widowni dominują kobiety, mieszkańcy wsi i małych miast. Wykształceniem wyższym legitymuje się 11,74 proc. oglądających serial. 

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 31,42% 65
  Kobiety 68,58% 132
Wiek  4-9 2,09% 35
   10-15 3,60% 51
  16 - 19 2,62% 45
  20 - 24 3,85% 47
  25 - 29 6,58% 74
  30 - 34 7,76% 95
  35 - 39 7,41% 104
  40 - 44 5,90% 91
  45 - 49 6,87% 96
  50 - 54 9,12% 110
  55 - 59 10,86% 143
  60+ 33,34% 171
Wlk. miasta Wieś 40,17% 103
  < 50 tys. 25,01% 104
  50-100 tys. 9,21% 107
  100-200 tys. 7,43% 93
  > 200 tys. 18,18% 89
Zawód Top management 6,37% 82
  Pracownicy średniego szczebla 14,89% 103
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,35% 86
  Emeryci 41,07% 165
  Inni 20,32% 62
Wykształcenie Podstawowe 51,61% 112
  Średnie 30,96% 104
  Wyższe 11,74% 103
  Inne 5,69% 44





 

Dołącz do dyskusji: Serial „M jak miłość” stracił widzów

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michalk
Dlatego,że jedynka w tym czasie pokazuje stare odcinki Rancza.Ja oglądam obydwa seriale,ale M jak miłośc jest to premiera i teraz oglądam M jak miłośc,a te powtórkowe odcinki Rancza widziałem już kilka razy.Jestem także fanem seriali Barwy szczęścia i Na dobre i na złe,a także Zagubionych.
0 0
odpowiedź
User
olo
a pies im mordę lizał....serialom nie lubię TVP
20 12
odpowiedź
User
mikkel
a w czym Jedynka poprawiła te wyniki, bo po podsumowaniach tygodnia widać coś dokładnie przeciwnego. MjM traci z powodu tego, ze zaczęto rozdrabniać markę, emitując dodatkowe odcinki w środę. Skutek - spadek udziałów. To tak jak wyprzedaż sreber rodowych.
20 12
odpowiedź