Disney uruchamia serwis ESPN+, premiera 12 kwietnia
Na 12 kwietnia 2018 roku koncern Disney zapowiedział start sportowego serwisu streamingowego ESPN+. Platforma dostępna w internecie i w postaci aplikacji będzie kosztowała 4,99 dol. miesięcznie i zaoferuje bezpośrednie transmisje z zawodów oraz ekskluzywne dodatkowe materiały, wywiady i statystyki.
ESPN+ będzie sportową platformą VoD oferowaną w pierwszej kolejności użytkownikom w USA. W założeniach serwis stanie się uzupełnieniem oferty dostępnej obecnie w aplikacji ESPN, za dostęp do treści kibice będą musieli zapłacić miesięcznie 4,99 dol.
Disney informuje, że na ofertę ESPN+ złożą się zarówno bezpośrednie transmisje z meczów i innych wydarzeń sportowych, relacje, a także ekskluzywne materiały takie jak wywiady, reportaże, komentarze i statystyki. Wśród treści będą m.in. mecze ligi baseballowej MLB, hokejowej NHL, futbolowej MLS, walki bokserskie, turnieje Wielkiego Szlema czy amerykańskie rozgrywki akademickie.
ESPN+ będzie można oglądać od 12 kwietnia br. zarówno za pośrednictwem dedykowanego serwisu internetowego, jak i aplikacji mobilnej. W komunikacie James Pitaro, od początku marca br. prezes ESPN oraz wiceprezes Disney Media Networks podkreśla, że uruchomienie ESPN+ jest dla nadawcy naturalnym krokiem w kierunku nowych technologii, w którym obecnie media walczą o zdobycie uwagi widzów.
Według zestawienia Brand Finance Disney, właściciel ESPN jest obecnie najcenniejszą marką na świecie. W grudniu ub. koncern przejął rozrywkowy segment 21st Century Fox za 52,4 mld dol.
Dołącz do dyskusji: Disney uruchamia serwis ESPN+, premiera 12 kwietnia