„Się pstrąga je, je, je!” - pstrąg promowany w rytmach bigbitu (wideo)
Pod hasłem „Się pstrąga je, je, je!” rozpoczęła się czwarta edycja kampanii „Teraz pstrąg”, organizowanej przez Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych. Akcję przygotowała agencja reklamowa Idealiści i dom mediowy Media Group.
Nowa odsłona kampanii - podobnie jak poprzednie - nawiązuje stylistycznie do PRL-u. Tym razem odwołuje się do bigbitu i czasów dancingów.
Specjalnie na potrzeby kampanii została skomponowana piosenka sławiąca smak pstrąga i tworzoną przez niego atmosferę. W tym roku zrezygnowano z tradycyjnych banerów reklamowych na rzecz promowania spotu w kanałach wideo - w tym drugiej, nieoficjalnej wersji filmu, nakręconej z przymrużeniem oka.
Założeniem obecnej odsłony akcji jest promowanie pstrąga jako ryby, która sprawdzi się jako składnik wszelkich posiłków i dań.
Akcję przygotowała agencja reklamowa Idealiści i dom mediowy Media Group. Przygotowanie kampanii było możliwe dzięki pozyskaniu przez SPRŁ środków z Europejskiego Funduszu Rybackiego, który służy promowaniu zrównoważonego rybołówstwa.
Dołącz do dyskusji: „Się pstrąga je, je, je!” - pstrąg promowany w rytmach bigbitu (wideo)