SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sieć Dealz ma już 200 sklepów w Polsce

Sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group, otworzyła w Kłodzku swój 200. sklep w Polsce. To jeden z pierwszych sklepów sieci działających w nowej odsłonie, placówka ma m.in. nowe logo i zmienioną aranżację.

200. sklep Dealz, o powierzchni 520 mkw., otwarto w parku handlowym przy ul. Letniej 4 w Kłodzku. Asortyment sklepu obejmuje około 3000 produktów w najlepszych cenach na rynku, włączając w to artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, a także akcesoria i produkty dla zwierząt.

Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu koło Poznania. Dzisiaj jest ich już 200, a w najbliższych miesiącach planowane są otwarcia kolejnych punktów sieci.

- Otwarcie 200. sklepu to ważny krok milowy w rozwoju naszej sieci. Od początku roku otworzyliśmy już 15 nowych obiektów, a zamierzamy rozwijać się jeszcze szybciej, aby na koniec roku osiągnąć założony kilka miesięcy temu cel, jakim jest podwojenie liczby sklepów Dealz w Polsce do końca 2023 roku. Motorem napędowym tego wzrostu są oczywiście klienci, którzy polubili naszą unikalną ofertę, na którą składają się różnorodność marek w atrakcyjnych cenach” – mówi Marcin Langowski, CEO w Dealz Poland.

Sieć Dealz z nowym logo

Postępującej ekspansji sieci towarzyszy zmiana wyglądu sklepów. Nowy logotyp Dealz składa się również z białych liter, ale umieszczonych na niebieskim, a nie na zielonym tle. Zastosowano w nim inny, nowocześniejszy font, a nazwa zaczyna się od małej litery. Poza logo na zmiany składają się między innymi zmienione wnętrze i aranżacja sklepów, a także optymalizacja asortymentu.

- Dealz odświeżyło swoje logo, które jest symbolem nie tylko zmiany identyfikacji wizualnej jako marki nowoczesnej, otwartej, międzynarodowej, ale też modernizacji sklepów i optymalizacji oferty produktowej - mówi Wirtualnemedia.pl. Daria Małecka, marketing director w Dealz Poland.

Kilka tygodni temu Dealz otworzył swoje pierwsze centrum dystrybucyjne w Polsce, które mieści się w parku logistycznym w Łyszkowicach, nieopodal przecięcia się autostrad A1 oraz A2. Lokalizacja magazynu w centralnej Polsce pozwala na szybszą dostawę produktów do sklepów - w ciągu 36 godzin od momentu złożenia zamówienia przez sklep. 

Sklepy sieci spotkać można głównie w centrach i parkach handlowych. Obecnie sieć zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i centrali w Polsce. Pepco Group jest też właścicielem sklepów Pepco oraz Poundland - odpowiednika sieci Dealz na Wyspach Brytyjskich.
 

Dołącz do dyskusji: Sieć Dealz ma już 200 sklepów w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl