Sieci radiowe zyskują słuchaczy
Radio Eska liderem wśród sieci radiowych - zyskuje Vox FM, RMF Maxxx, Ad.point i Audytorium.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (grudzień 2006 - luty 2007) pokazuje, że liderem wśród sieci radiowych pozostaje radio Eska.
W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego Eska zwiększyła udział w rynku z 7,7 proc. do 7,8 proc. Za nią plasuje się Audytorium 17 z udziałem 5,2 proc. (rok wcześniej – 5,0 proc.). Złote Przeboje (18 stacji - Agora) miało 3,5 proc. rynku, gdy przed rokiem generowały udział na poziomie 3,6 proc..
RMF Maxxx (osiem stacji, Multimedia) osiągnęło wynik 1,0 proc., rok wcześniej te same stacje miały razem 0,7 proc. udziałów w rynku ogólnopolskim.
Udziały w rynku % | grudzień 2006 : luty 2007 | grudzień 05 : luty 2006 |
ESKA [33] | 7,8% | 7,7% |
Audytorium 17 [17] | 5,2% | 5,0% |
Zlote Przeboje [18] | 3,5% | 3,6% |
AD POINT [11] | 1,7% | 1,5% |
RMF MAXX [8] | 1,0% | 0,7% |
PLUS [12] | 0,5% | 0,7% |
VOX FM [8] | 0,5% | 0,2% |
ROXY [6] | 0,3% | 0,3% |
Fale:
grudzień 2006 : luty 2007 (wielkość: 23 074)
grudzień 2005 : luty 2006 (wielkość: 23 004)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 160 634 (588 439 przypadków, 100,0% całej próby)
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" najchętniej słuchaną siecią radiową była Eska, która – w porównaniu do ostatniego badania - zyskała o 0,2 punkty proc.
Udziały w rynku % | Listopad - styczeń 2007 | grudzień 2006 : luty 2007 |
ESKA [33] | 7,60% | 7,80% |
Audytorium 17 [17] | 5,40% | 5,20% |
Złote Przeboje [18] | 3,30% | 3,50% |
AD POINT [11] | 1,70% | 1,70% |
RMF MAXXX [8] | 0,90% | 1,00% |
PLUS [11] | 0,60% | 0,50% |
VOX FM [8] | 0,50% | 0,50% |
ROXY [6] | 0,30% | 0,30% |
Dołącz do dyskusji: Sieci radiowe zyskują słuchaczy