"Silne natarcie na ból"
To hasło kampanii dla żelu przeciwbólowego Ketoprom - nowej marki GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A.
Za całość działań BTL związanych z wprowadzeniem marki na rynek odpowiada Peppermint Medical - Dział Medyczny Agencji Peppermint.
Akcja przygotowana i realizowana przez Peppermint Medical potrwa do końca lutego br. Zadaniem dla Agencji jest wprowadzenie na rynek OTC (leki bez recepty) nowego żelu na bóle mięśniowo-szkieletowe Ketoprom i zachęcenie do stosowania.
Kampania ma charakter marketingu precyzyjnego. Narzędzia i komunikaty zostały dostosowane do poszczególnych grup adresatów. Działania prowadzone są w aptekach, a także kierowane bezpośrednio do specjalistów tj: lekarz rodzinny, ortopeda, reumatolog, neurolog. Grupę docelową stanowią również farmaceuci oraz pacjenci w aptekach. Celem prowadzonych działań jest zwrócenie uwagi na nową markę i zastosowania żelu Ketoprom.
Peppermint Medical w ramach akcji przygotował zestaw materiałów informacyjnych i edukacyjnych. W ramach akcji lekarze i farmaceuci w całej Polsce otrzymają przesyłki zawierające ulotki medyczne i farmaceutyczne, a także slide chart - specjalne narzędzie porównujące stosowanie żelu i tabletki zawierającej taką samą ilość substancji czynnej zawartej w leku. Dodatkowo przedstawiciele medyczni przekażą lekarzom pakiety informacyjne zawierające: specjalne pudełko z prezentacją produktu, ulotkę medyczną; bloczek receptowy, a także gadżet - ogrzewacz żelowy.
W aptekach, na specjalnie przygotowanych displayach zamieszczone zostały ulotki skierowane do pacjentów. Peppermint Medical opracował również artykuły, które ukażą się w prasie i biuletynach związanych ze zdrowiem.
To nie pierwsza akcja, jaką Peppermint Medical realizuje dla tego Klienta. Agencja współpracuje z GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A w zakresie obsługi dwóch innych marek: Magvit i Stavomax.
Dołącz do dyskusji: "Silne natarcie na ból"