Simplus daje studentom 'Pierwszą piątkę'
Pod hasłem "Pierwsza piątka" Polkomtel promuje Simplus wśród studentów. Operator oferuje im darmowe 5-złotowe doładowania przy zakupie startera i gadżety dla 5-osobowych grup nowych klientów.
Prowadzona pod hasłem "Pierwsza piątka" promocja konsumencka Simplusa kierowana jest do studentów. Hostessy zachęcają ich w miasteczkach i kampusach uczelni wyższych oraz klubach studenckich do wykupywania starterów tej usługi, proponując bezpłatne doładowanie w wysokości 5 zł oraz portfele z logo Simplusa. Z kolei studenci, którzy namówią jeszcze do wspólnego skorzystania z tej oferty czwórkę znajomych, otrzymują w ramach konkursu "Pięciopak Przyjaciół" firmową smycz z USB.
Akcja prowadzona jest na zlecenie Polkomtela przez agencję Eskadra Marketing Services w dziewięciu miastach: Krakowie, Warszawie, Katowicach, Lublinie, Rzeszowie, Olsztynie, Toruniu, Białymstoku i Kielcach.
Dołącz do dyskusji: Simplus daje studentom 'Pierwszą piątkę'