SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słoik 3D reklamuje nowy wariant Nescafé

Na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa Nescafé Sensazione Créme. Do części nośników dołączono element 3D imitujący słoik tej kawy.

Outdoorowa kampania nowego wariantu Nescafé przebiega pod hasłem „Delikatna kawa z pianką” podkreślającym najważniejsze zalety tego produktu. W ramach akcji do części nośników typu frontlight o wymiarze 6x3m dołączony jest element 3D imitujący słoik tej kawy. Konstrukcja ma 3,5 metra wysokości i jest podświetlana od wewnątrz. Ma zapewnić przekazowi lepszą zauważalność.

Akcja obejmuje w całej Polsce 250 nośników Stroer, News Outdoor i Clear Channel, z których 70 zawiera ten megasłoik. Kreację kampanii – zaplanowanej na cały maj – przygotowała agencja reklamowa McCann Erickson, a za jej realizację – w tym pomysł z niestandardowym elementem 3D – odpowiada dom mediowy MEC przy współpracy ze Studiem 55.

Dołącz do dyskusji: Słoik 3D reklamuje nowy wariant Nescafé

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl