“Slow” - nowy magazyn na rynku
Wydawnictwo Yoso w czwartek 26 kwietnia br. wprowadzi na rynek nowy miesięcznik “Slow”. Na jego łamach poruszane będą tematy z zakresu szeroko pojętej tematyki slow life.
Na 132 stronach nowego tytułu znajdą się treści dotyczące slow life, slow fashion, slow food czy slow design. W dziale “free:zone” prezentowane będą prace młodych artystów (np. fotografików czy malarzy), natomiast dział “re:vision” podejmować ma ważne i kontrowersyjne- zdaniem redakcji - tematy. W magazynie nie zabraknie też kultury czy tematów dotyczących wychowania dzieci.
Redaktorem naczelnym i zarazem wydawcą “Slow” został Bartosz Klonowski, dziennikarz i fotograf, w przeszłości dyrektor kreatywny w agencji eMotion. Stacjonarna redakcja pisma liczy 10 osób.
Magazyn zadebiutuje w nakładzie 10 tys. egz., który stopniowo będzie zwiększany. Pismo sprzedawane będzie w sieciach Empik, InMedio i Ruch w cenie 15 zł. Wydawca planuje również wydanie elektroniczne, które dostępne dla platform Android, AppStore, a także w wersjach na PC i MAC.
Sprzedaż “Slow” wsparta będzie kampanią reklamową, która obejmie emisję spotów w Radiu Kolor oraz działania na Facebooku i za pośrednictwem Google Adwords. Kampanię przygotowała agencja eMotion we współpracy z działem promocji wydawcy.
Dołącz do dyskusji: “Slow” - nowy magazyn na rynku
Może to trzeba nagłośnić ?