SMB wybrało OpenMail'a
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego zdecydowało się na wybór systemu do zarządzania newsletterami, autorstwa Adv
Od tej pory wszelkie działania związane z e - mail marketingiem, SMB będzie podejmować w oparciu o narzędzie OpenMail.
- Zdajemy sobie sprawę, że wybór odpowiedniego oprogramowania jest podstawą powodzenia akcji e - mailingowych. Jednak głównym powodem wyboru tego właśnie systemu jest fakt, że OpenMail oznacza jednocześnie profesjonalną i kompleksową obsługę ze strony Agencji Interaktywnej Adv.pl. Dzięki temu jesteśmy pewni, iż podejmowane przez nas działania będą kreatywne pod względem graficznym jak i marketingowym, a także zgodne z prawem, co ma dla nas szczególnie istotne znaczenie - powiedziała Karina Adaszak, Communication Manager SMB
OpenMail to jedno z nielicznych polskich rozwiązań na rynku, dostępne w modelu ASP. Narzędzie zostało docenione m.in. przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej, który wyróżnił je Medalem Europejskim. Platforma jest używana w wielu polskich firmach oraz polskich oddziałach międzynarodowych korporacji. Najbardziej znani spośród klientów to: Hellena S.A., Wrozamet S.A. (Mastercook), JVC Polska, Telefonia Dialog S.A., Optiroc Sp. z o.o., Wydawnictwo MURATOR, Polifarb CW S.A., Jutrzenka S.A.
Dołącz do dyskusji: SMB wybrało OpenMail'a