SMG/KRC Poland wprowadza technikę CAP
Od 1 stycznia 2003 roku SMG/KRC Poland wprowadza technikę CAPI (wspomaganego komputerem wywiadu ankieterskiego) jako podstawowe narzędzie badawcze do większości zaawansowanych metodologicznie badań ilościowych. Dzięki największej w ostatnich latach inwestycji Departamentu Badań i Rozwoju zakupiono ponad 200 notebooków dostosowanych do zbierania danych w terenie, zbudowano informatyczny system do zarządzania zasobami i przydzielania zadań, oraz transmisji, kontroli i wstępnego przetwarzania danych. Dokonano także niezbędnej reorganizacji sieci ankieterskiej i przeprowadzono kilkumiesięczny cykl testów i szkoleń. Technologia CAPI pozwala prowadzić nawet bardzo skomplikowane wywiady w sposób prosty i wolny od błędów.
Dzięki zastosowaniu techniki multimedialnej, umożliwia prezentację rysunków, znaków firmowych, zdjęć opakowań, animatików, reklam telewizyjnych, prasowych i radiowych. System automatycznej administracji wywiadu redukuje do minimum ryzyko pomyłek i oszustw ankietera. Oferta CAPI skierowana jest do klientów, którzy są gotowi pokryć nieco wyższe koszty realizacji badania w zamian za wyższy poziom zaawansowania wywiadu i lepszą jakość danych. Zalety tej technologii dostrzegli już nadawcy radiowi, konsorcjum klientów z sektora ubezpieczeniowego, firmy telekomunikacyjne a także liczni klienci z sektora FMCG.
Dołącz do dyskusji: SMG/KRC Poland wprowadza technikę CAP