SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Soki Paola w natarciu

Nowa kampania reklamowa soków Paola

Znany producent soków owocowych Paola 26 kwietnia br. rozpoczyna nową kampanię reklamową, która potrwa do 20 czerwca. Jej nośnikiem będzie telewizja jako medium w pełni oddające przekaz komunikatu w formie przyswajalnej i atrakcyjnej. 15'' spot emitowany będzie przez stacje TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN i TVN 7.

Reklama telewizyjna skierowana jest głównie do kobiet po 20 r. ż., mieszkających w dużych miastach, posiadających rodziny i ceniących sobie uniwersalne wartości.

Nowo opracowana strategia koncentruje się na wskazaniu głównych zalet soków Paola - produkty tej marki to nie tylko gwarancja doskonałego smaku owoców (malin, wiśni, truskawki, róży, aronii, czarnej porzeczki i in.) i domowej, tradycyjnej receptury; soki marki Paola to produkty przeznaczone dla członków całej rodziny, które mogą być spożywane w rozmaity sposób - jako dodatek do herbaty, wody mineralnej z lodem, czy letniej wody.

Spot reklamowy, nawiązując do uniwersalnej wartości, jaką jest rodzina, ukazuje jej członków w różnym wieku podczas letniego poranka, siedzących w obszernej kuchni. Ukazane: szklanka z lodem, dziecięcy kubeczek oraz duże kubki dla dorosłych sygnalizują, że soki Paola mogą mieć różne przeznaczenie i różnych odbiorców. O wysokiej jakości produktu świadczy fakt, że sięga po nie kilkuletnie dziecko, zaś o niepowtarzalnym smaku - rozlana kropla, która - ponieważ sok jest tak smaczny - jest przez dziecko skrupulatnie zebrana na palec. Dzięki tak dobranym treściom reklamowym nowy przekaz trafia w potrzeby odbiorców, w jasny sposób ukazując najważniejsze korzyści płynące ze stosowania soków marki Paola.

Celem kampanii o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym jest wzrost świadomości marki Paola oraz kreowanie wizerunku marki jako produktów o doskonałym smaku i przeznaczonych dla członków rodziny w różnym wieku. Hasło przewodnie "Paola. Rodzina pysznych smaków" wzmacnia przekaz: Paola to pyszny smak dla każdego. Ponadto, sformułowanie "rodzina smaków" nasuwa skojarzenie, że Paola to marka rodzinna, począwszy od tego, że receptura oparta jest na starych wypróbowanych, "babcinych" przepisach, po fakt, że soki spożywane są przez dzieci, rodziców i dziadków.

Cel kampanii: Wzrost świadomości marki oraz kreowanie wizerunku marki jako produktów o doskonałym smaku i nadających się do użytkowania przez całą rodzinę
Klient: Paola
Przedstawiciel klienta Dorota Krąkowska, Remigiusz Rudko
Agencja: Schulz Sp. z o.o. - krakowska agencja specjalizująca się w obsłudze kreatywnej i budowaniu strategii komunikacji. Do kluczowych Klientów agencji należą m. in.: Tesco, Nestle, Winiary, Polfa Kutno.
Przedstawiciel agencji: Mariola Pyka
Pomysł kreatywny: Regina Mynarska, Leszek Oleszko
Media: TV - TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN i TVN 7
Czas trwania: 26 kwietnia - 20 czerwca br.

Dołącz do dyskusji: Soki Paola w natarciu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl