Sony Ericsson zmienia hasło na 'make.believe'
Sony Ericsson zmienia swoje hasło przewodnie na 'make.believe', żeby podkreślić współpracę z Sony. Firma wprowadza również różne wersje kolorystyczne swojego logo.
Sony Ericsson przejmuje od Sony hasło przewodnie 'make.belive', żeby podkreślić bliską współpracę z firmami skupionymi w tej grupie oraz wyrazić współistnienie komunikacji i rozrywki w swojej ofercie. Ponadto koncern wprowadza siedem nowych wariantów kolorystycznych swojego logo, dodając motyw płynącej z niego energii, żeby uatrakcyjnić ten znak i nadać mu bardziej zabawny charakter.
Zmiany w identyfikacji wizualnej firmy wynikają również z przyjęcia przez nią bardziej otwartej i poszukującej strategii. I tak koncern zamierza utrzymywać bliższe kontakty z klientami m.in. przez platformy cyfrowe i media społecznościowe.
Nowe hasło i wersje logo zostaną wprowadzone przez Sony Ericsson we wszystkich formach komunikacji. Zmianę identyfikacji będzie wspierać w najbliższym czasie seria strategicznych kampanii marketingowych. Jedna z nich będzie miała charakter "wirusowy", promując pod hasłem 'spark.something' nowe telefony Satio, Aino i Yari, natomiast inna będzie związana z przyszłorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej, podczas który Sony Ericsson będzie miał status oficjalnego telefonu komórkowego.
Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson zmienia hasło na 'make.believe'