SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w lutym 2009 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twoje Dziecko" (Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" w lutym 2009 r. wyniosła 95 113 egz. i była o 20 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który w lutym sprzedał się w ilości 82 742 egz. (spadek o 12 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 80 806 egz. (wzrost o 1 proc.).

luty


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Mamo, to ja 95 113 119 828
Mam Dziecko 82 742 93 109
Dziecko 80 806 78 209
M jak mama 66 079 44 483
Twoje dziecko 53 445 80 092
Rodzice 49 419 67 169
Twój maluszek 24 033 28 002

Porównując dane z lutego b.r. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "M, jak mama".

2009

luty styczeń
ZKDP Sprzedaż ogółem
Mamo, to ja 95 113 104 762
Mam Dziecko 82 742 103 166
Dziecko 80 806 80 558
M jak mama 66 079 46 012
Twoje dziecko 53 445 64 114
Rodzice 49 419 43 505
Twój maluszek 24 033 17 067

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl