Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” w dół o 43 tys. egz.
W listopadzie 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie ub.r. uplasowała się na poziomie 773 667 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,19 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,71 proc. i ustabilizowała się na poziomie 326 429 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w listopadzie 2015 roku wyniósł 169 902 egz., po spadku o 11,36 proc. Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia ub.r. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świat Seriali”.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 16,81 proc. i wyniosła 84 142 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 026 894 |
774 667 |
773 667 |
1 056 189 |
817 852 |
816 002 |
To & Owo |
488 736 |
326 429 |
326 429 |
522 479 |
349 916 |
349 916 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
252 964 |
169 902 |
169 902 |
283 908 |
191 687 |
191 687 |
Program TV |
166 670 |
104 573 |
84 142 |
203 768 |
123 502 |
101 142 |
W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych, wynoszącym 0,32 proc., pochwalić się mógł „Tele Tydzień”. Z kolei najwięcej stracił „Kurier TV” - było to 1,07 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
listopad |
październik |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 026 894 |
774 667 |
773 667 |
1 057 439 |
771 969 |
771 219 |
To & Owo |
488 736 |
326 429 |
326 429 |
488 749 |
325 735 |
325 735 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
252 964 |
169 902 |
169 902 |
270 154 |
171 995 |
171 745 |
Program TV |
166 670 |
104 573 |
84 142 |
166 969 |
104 804 |
84 338 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” w dół o 43 tys. egz.