Spadł rynkowy udział Idei
Idea na koniec II kw. 2004 r. miała 6,090 mln klientów
Przychody Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel liczona według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej wzrosły w I półroczu 2004 roku do 2,668 mld zł, z 2,074 mld zł uzyskanych w roku ubiegłym. W pierwszych sześciu miesiącach roku wzrosła również liczba abonentów sieci należących do PTK (Idea i POP), podał we wtorkowym komunikacie główny akcjonariusz TP SA.
Przychody PTK Centertel w pierwszym półroczu 2004 roku wzrosły do 2,668 mld zł z 2,074 mld zł zanotowanych w roku ubiegłym. Wzrosła także liczba abonentów PTK (Idea i POP) do 6,085 mln z 5,074 zanotowanych w 2003 roku, wynika z szacunków opublikowanych we wtorek przez TP SA.
Szacunkowy udział PTK Centertel w rynku telefonii komórkowej pod względem łącznej liczby abonentów na dzień 30 czerwca 2004 r. wyniósł 31,2% (rok wcześniej było to 32,9%).
W czerwcu PTK Centertel wprowadził nową ofertę w usłudze bezabonamentowej (Idea POP). Operator szacował wtedy, że dzięki temu liczba użytkowników wzrośnie do końca roku do 6,7 mln z 5,7 mln notowanych na początku 2004 roku.
„Szacujemy, że do końca roku liczba abonentów wzrośnie do 6,7 mln. Z pewnością pomoże nam w tym nowa nasza oferta” – mówił podczas czerwcowej konferencji dziennikarzom Sławomir Skrodzki, prezes PTK Centertel.
Większościowym udziałowcem PTK Centertel jest Telekomunikacja Polska (TP SA), która ma 66%, podczas gdy pozostałe 34% należy do France Telecom Mobiles International SA.
Dołącz do dyskusji: Spadł rynkowy udział Idei