SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadł rynkowy udział Idei

Idea na koniec II kw. 2004 r. miała 6,090 mln klientów

Przychody Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel liczona według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej wzrosły w I półroczu 2004 roku do 2,668 mld zł, z 2,074 mld zł uzyskanych w roku ubiegłym. W pierwszych sześciu miesiącach roku wzrosła również liczba abonentów sieci należących do PTK (Idea i POP), podał we wtorkowym komunikacie główny akcjonariusz TP SA.

Przychody PTK Centertel w pierwszym półroczu 2004 roku wzrosły do 2,668 mld zł z 2,074 mld zł zanotowanych w roku ubiegłym. Wzrosła także liczba abonentów PTK (Idea i POP) do 6,085 mln z 5,074 zanotowanych w 2003 roku, wynika z szacunków opublikowanych we wtorek przez TP SA.

Szacunkowy udział PTK Centertel w rynku telefonii komórkowej pod względem łącznej liczby abonentów na dzień 30 czerwca 2004 r. wyniósł 31,2% (rok wcześniej było to 32,9%).

W czerwcu PTK Centertel wprowadził nową ofertę w usłudze bezabonamentowej (Idea POP). Operator szacował wtedy, że dzięki temu liczba użytkowników wzrośnie do końca roku do 6,7 mln z 5,7 mln notowanych na początku 2004 roku.

„Szacujemy, że do końca roku liczba abonentów wzrośnie do 6,7 mln. Z pewnością pomoże nam w tym nowa nasza oferta” – mówił podczas czerwcowej konferencji dziennikarzom Sławomir Skrodzki, prezes PTK Centertel.

Większościowym udziałowcem PTK Centertel jest Telekomunikacja Polska (TP SA), która ma 66%, podczas gdy pozostałe 34% należy do France Telecom Mobiles International SA.

Dołącz do dyskusji: Spadł rynkowy udział Idei

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl