SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadła sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Program TV” najbardziej w dół

W sierpniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu br. uplasowała się na poziomie 748 259 egz., co oznacza spadek względem sierpnia ub.r. o 2,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,71 proc. i ustabilizowała się na poziomie 309 656 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w sierpniu 2015 roku wyniósł 160 906 egz., po spadku o 6,49 proc.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 15,66 proc. i wyniosła 82 069 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 035 762

749 259

748 259

1 008 694

768 211

765 786

To & Owo

457 484

309 656

309 656

494 986

335 530

335 530

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

243 179

160 906

160 906

253 709

172 064

172 064

Program TV

169 198

102 120

82 069

202 108

119 170

97 303

W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem - o 3,43 proc. -  wśród tygodników telewizyjnych pochwalić się mógł „Tele Tydzień”. Zaś największy spadek odnotował „Program TV” - było to 0,50 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 035 762

749 259

748 259

1 013 233

724 463

723 463

To & Owo

457 484

309 656

309 656

454 231

310 536

310 536

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

243 179

160 906

160 906

240 178

157 506

157 506

Program TV

169 198

102 120

82 069

182 910

102 453

82 481

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Program TV” najbardziej w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
melepeta
Jak widać, Bauer stara się zmniejszać dynamikę spadku sprzedaży Tele Tygodnia wzrostem nakładu...
0 0
odpowiedź