Spadła sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Program TV” najbardziej w dół
W sierpniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu br. uplasowała się na poziomie 748 259 egz., co oznacza spadek względem sierpnia ub.r. o 2,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,71 proc. i ustabilizowała się na poziomie 309 656 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w sierpniu 2015 roku wyniósł 160 906 egz., po spadku o 6,49 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 15,66 proc. i wyniosła 82 069 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 035 762 |
749 259 |
748 259 |
1 008 694 |
768 211 |
765 786 |
To & Owo |
457 484 |
309 656 |
309 656 |
494 986 |
335 530 |
335 530 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
243 179 |
160 906 |
160 906 |
253 709 |
172 064 |
172 064 |
Program TV |
169 198 |
102 120 |
82 069 |
202 108 |
119 170 |
97 303 |
W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem - o 3,43 proc. - wśród tygodników telewizyjnych pochwalić się mógł „Tele Tydzień”. Zaś największy spadek odnotował „Program TV” - było to 0,50 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 035 762 |
749 259 |
748 259 |
1 013 233 |
724 463 |
723 463 |
To & Owo |
457 484 |
309 656 |
309 656 |
454 231 |
310 536 |
310 536 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
243 179 |
160 906 |
160 906 |
240 178 |
157 506 |
157 506 |
Program TV |
169 198 |
102 120 |
82 069 |
182 910 |
102 453 |
82 481 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Program TV” najbardziej w dół