Spadła widownia programu Szymona Majewskiego
Szósta seria programu "Szymon Majewski Show" ma mniej widzów niż emitowana rok wcześniej jego czwarta edycja. Spadek widowni show zmienił sytuację na rynku. TVN straciła pozycję lidera pasma na rzecz TVP 2, emitującej w tym czasie program Tomasza Lisa.
Średnio trzy pierwsze odcinki najnowszej serii "Szymon Majewski Show" obejrzało 2,59 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym 20,76 proc. w grupie 4+ i 22,37 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. To mniej niż wyniosła widownia tego programu w analogicznym okresie ub.r. - wtedy trzy premierowe odcinki jesiennej edycji obejrzało 3,27 mln widzów, a udział stacji wyniósł odpowiednio 26,31 proc. i 26,43 proc.
Rok temu TVN podczas emisji "Szymon Majewski Show" była liderem rynku, teraz kanał zajmuje drugie miejsce. Prym wiedzie bowiem Dwójka, emitująca w tym czasie przede wszystkim program "Tomasz Lis na żywo" (oraz kawałek "Kulis serialu M jak miłość") - stację ogląda wtedy 3,43 mln widzów. To znacznie więcej niż rok temu, gdy TVP 2 śledziło w czasie "SMS" tylko 1,9 mln osób (emitowała ona wtedy "Panoramę" i "Brzydulę Betty"). Słabsze wyniki od TVN w paśmie emisji programu Majewskiego notują: Polsat (2,4 mln; filmy fabularne) i Jedynka(1 mln; m.in. "Teatr Telewizji", koncert, film).
Oglądalność obecnej serii "SMS" odcinek po
odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
15-09-2008 | 2 681 247 | 21,39% | 21,38% |
08-09-2008 | 2 797 172 | 22,22% | 25,55% |
01-09-2008 | 2 290 571 | 18,60% | 20,16% |
średnia | 2 590 197 | 20,76% | 22,37% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie
"SMS"
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 2 | 3 426 176 | 27,44% |
TVN - Szymon Majewski Show | 2 590 197 | 20,76% |
Polsat | 2 396 422 | 19,19% |
TVP 1 | 1 011 853 | 8,10% |
Profil widowni programu
|
AFF | ADH % | |
Płeć | Mężczyźni | 77 | 37,17% |
Kobiety | 121 | 62,83% | |
Wiek | 4- 9 | 18 | 1,10% |
10- 15 | 52 | 3,96% | |
16 - 19 | 62 | 3,88% | |
20 - 24 | 71 | 6,25% | |
25 - 29 | 83 | 7,12% | |
30 - 34 | 142 | 11,19% | |
35 - 39 | 100 | 6,71% | |
40 - 44 | 93 | 6,10% | |
45 - 49 | 110 | 8,49% | |
50 - 54 | 172 | 14,18% | |
55 - 59 | 160 | 11,54% | |
60+ | 106 | 19,49% | |
Wlk.miasta | Wieś | 62 | 23,87% |
< 50 tys. | 110 | 26,11% | |
50-100 tys. | 110 | 9,84% | |
100-200 tys. | 124 | 9,91% | |
> 200 tys. | 145 | 30,26% | |
Zawód | Top management | 128 | 10,58% |
Pracownicy szczebla średniego | 144 | 19,37% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 94 | 18,39% | |
Emeryci | 123 | 31,71% | |
Inne | 61 | 19,95% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 94 | 41,38% |
Średnie | 119 | 35,69% | |
Wyższe | 150 | 17,88% | |
Inne | 37 | 5,06% |
Nadany w ostatni poniedziałek odcinek "Szymon Majewski Show" był jednocześnie setnym wydaniem tego programu. Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek nadany 10 grudnia 2007 roku, który obejrzało 4,3 mln osób (udział TVN wyniósł 33,20 proc.). Było to wydanie emitowane w ramach piątej edycji show, która była jednocześnie najpopularniejszą (pokazaną w całości) serią programu - miała średnio 3,5 mln widzów i 26,35 proc. udziału. Najmniejszą oglądalnością cieszyła się natomiast premierowa edycja "SMS" - jej widownia wyniosła 2,7 mln, a udział - 22,12 proc. (nadawano ją częściowo o godz. 22.00, czyli później niż kolejne serie).
Dziesięć najpopularniejszych odcinków "SMS" w
historii
|
Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | (r) AMR | SHR % | SHR % |
10-12-2007 | 4 295 084 | 33,20% | 32,78% |
19-11-2007 | 4 219 635 | 30,51% | 29,36% |
19-12-2005 | 4 008 349 | 28,64% | 30,48% |
05-11-2007 | 4 003 781 | 28,57% | 28,12% |
27-03-2006 | 3 864 876 | 27,35% | 27,90% |
17-12-2007 | 3 822 330 | 28,50% | 24,39% |
03-12-2007 | 3 816 247 | 28,03% | 26,54% |
03-04-2006 | 3 816 234 | 27,82% | 27,18% |
21-11-2005 | 3 784 853 | 26,46% | 28,95% |
12-11-2007 | 3 713 774 | 29,33% | 27,25% |
Widownia programu edycja po edycji
|
Wszyscy 4+ |
16-49 | ||
Ed. | Okres | AMR | SHR % | SHR % |
I | Jesień 2005 | 2 698 465 | 22,12% | 23,88% |
II | Wiosna 2006 | 3 244 289 | 23,95% | 23,90% |
III | Jesień 2006 | 3 155 099 | 23,44% | 23,89% |
IV | Wiosna 2007 | 3 110 893 | 24,09% | 23,23% |
V* | Jesień 2007 | 3 495 121 | 26,35% | 25,79% |
VI | Wiosna 2008 | 3 015 589 | 23,21% | 23,51% |
* - w danych piątej edycji "Szymon Majewski Show" uwzględniono specjalne wydanie zatytułowane "Ędward Ącki Show", które wyemitowano 24 grudnia 2007 roku o 21.55.
Dołącz do dyskusji: Spadła widownia programu Szymona Majewskiego