Specjalna oferta Clear Channel Poland na Walentynki
W skład przygotowanej przez Clear Channel Poland oferty Walentynkowej wchodzi 2 pakiety nośników
Dzień Zakochanych na dobre zadomowił się w kalendarzu polskich świąt i zyskał wielu sympatyków, szczególnie wśród ludzi młodych. Z badań wynika, że aż 96% Polaków zna i celebruje Walentynki. Dla ludzi młodych to po Dniu Matki i Dniu Kobiet najważniejszy dzień w roku.
- Wielu producentów wykorzystuje ten okres do promowania swoich produktów. Dlatego firma Clear Channel przygotowała na tę okazję specjalną Walentynkową ofertę, skomponowaną tak by przede wszystkim reklama dotarła do młodych i aktywnych konsumentów. Nasza oferta to gotowe rozwiązanie które umożliwia ekspozycję przekazu reklamowego tam gdzie najczęściej można spotkać aktywnych odbiorców oraz tam gdzie dokonują zakupów. - powiedziała Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland
W skład przygotowanej przez Clear Channel Poland oferty Walentynkowej wchodzi 2 pakiety nośników, które są wobec siebie komplementarne i mogą być łączone. Pierwszy to citylighty - nowoczesne, podświetlane nośniki miejskie. W pakiecie znajduje się 600 wybranych pod grupę docelową citylightów, zlokalizowanych w 10 głównych aglomeracjach Polski.
- Wysokie parametry jakościowe naszej sieci citylightów pozwalają na wyselekcjonowanie nośników pod katem dotarcia do określonej grupy celowej. Prawie 70% nośników w naszej sieci jest usytuowanych w centrum miasta lub dzielnicy, a blisko połowa to lokalizacje przy dyskotekach, pubach, restauracjach i kawiarniach czy obiektach sportowo-rekreacyjnych. Tę zaletę wykorzystaliśmy konstruując ofertę Walentynkową. Wybrane citylighty docierają bowiem do młodych i aktywnych konsumentów, ponieważ są zlokalizowane w samym sercu miast, pasaży handlowych, blisko szkół, centrów rozrywkowych i innych miejsc gdzie dużo ciekawego się dzieje, a młodzi ludzie tłumnie je odwiedzają. Właściwy dobór lokalizacji, jak również fakt, że nośniki są podświetlane zapewnia oddziaływanie komunikatu reklamowego zarówno w dzień, jak i w nocy. - dodała Anna Nowakowska-Godun.
W drugim pakiecie oferty Walentynkowej znalazły się nośniki reklamowe dostępne w punktach sprzedaży. Dzięki nim reklamodawcy docierają do młodych konsumentów w miejscu, gdzie dokonują oni zakupów. W skład pakietu wchodzą nośniki zlokalizowane wewnątrz obiektów handlowych i wokół 20 hipermarketów w największych aglomeracjach Polski. W ofercie znalazły się nośniki zlokalizowane przy wejściu do hipermarketu oraz przy półce z produktem, co daje możliwość silnego wyeksponowania marki lub produktu w kluczowych punktach sklepu.
Ten pakiet nośników został skonstruowany w oparciu o profil klienta hipermarketów. Jak wynika z badań osoby w wieku 16-34 lat stanowią prawie 40 procent odwiedzających obiekty handlowe i hipermarkety.
Dołącz do dyskusji: Specjalna oferta Clear Channel Poland na Walentynki