Spin Communications dla Colgate
Agencja Spin Communications przygotowała i zrealizuje program działań public relations dla nowej szczoteczki Colgate 360o
Ich celem jest prezentacja wybranej grupie dziennikarzy i stomatologów innowacyjnej szczoteczki Colgate 360o.
Działaniami media relations objęte są wybrane magazyny skierowane do kobiet i mężczyzn oraz czasopisma specjalistyczne. Dziennikarze tych pism będą mieli okazję zapoznać się z multimedialną prezentacją omawiającą zalety nowej szczoteczki oraz ze specjalnie przygotowanym przewodnikiem "Szczoteczka do zębów od A do Z".
O wejściu na rynek nowego produktu Colgate zostanie poinformowana także wybrana grupa stomatologów. Dentyści na życzenie będą mogli otrzymać nowy produkt do testów. Dodatkowo, na internetowym serwisie stomatologicznym www.dentonet.pl zostaną umieszczone informacje o produkcie zachęcające także do odwiedzenia strony internetowej www.colgate360.pl.
Rekomendowana cena: 11,99 zł (hipermarkety)
Dystrybutor: Colgate-Palmolive Poland Sp. z o. o.
Dołącz do dyskusji: Spin Communications dla Colgate