SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spore spadki w segmencie miesięczników dla rodziców

We wrześniu br. spadła sprzedaż wszystkich miesięczników dla rodziców. Najwięcej stracił magazyn „M jak mama”, a liderem sprzedaży mimo spadku pozostało pismo „Mamo, to Ja”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to Ja" we wrześniu 2009 roku wyniosła 89 143 egz. i była o 9,8 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który we wrześniu br. sprzedał się w ilości 64 700 egz. (spadek o 25,8 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora) ze sprzedażą ogółem na poziomie 59 172 egz. (spadek o 25,1 proc.).

Największy spadek w zestawieniu zanotował znajdujący się na pozycji szóstej miesięcznik „M jak mama” (Murator), którego sprzedaż spadła o 28,6 proc. do 43 667 egz.

wrzesień
  2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
Mamo, to Ja 89 143 98 811
Mam Dziecko 64 700 87 235
Dziecko 59 172 78 980
Twoje Dziecko 45 035 56 746
Rodzice 44 977 51 870
M jak mama 43 677 61 154
Twój Maluszek 13 499 14 824


Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że spadek zanotowały cztery tytuły, a największy z nich dotknął magazynu „Dziecko”. W górę poszła natomiast sprzedaż trzech pism, a liderem wzrostu był miesięcznik „Rodzice”.

2009
  wrzesień sierpień
ZKDP Sprzedaż ogółem
Mamo, to Ja 89 143 90 753
Mam Dziecko 64 700 74 924
Dziecko 59 172 73 384
Twoje Dziecko 45 035 45 657
Rodzice 44 977 35 007
M jak mama 43 677 40 348
Twój Maluszek 13 499 12 888

Dołącz do dyskusji: Spore spadki w segmencie miesięczników dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl