Spotify w reklamach opisuje najdziwniejsze zwyczaje słuchaczy
W serii outdoorowych reklam Spotify w nietypowy sposób podsumowało 2016 rok. Na billboardach opisano najbardziej niezwykłe zachowania użytkowników platformy i opatrzono je zabawnymi komentarzami.
Kampania obejmuje billboardy zaprezentowane na ulicach największych miast w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.
Na każdym z plakatów pokazano przykłady dziwnych i niezwykłych zachowań użytkowników Spotify zaczerpnięte z bazy danych zgromadzonej w serwisie.
Jeden z billboardów przypomina o tym, że pewien internauta 42 razy wysłuchał w Walentynki utworu „Sorry”, inny z kolei informuje, że ponad 1,2 tys. facetów pokochało playlistę o nazwie „Girls’ Night”. W Wielkiej Brytanii pojawił się dość sarkastyczny w wyrazie plakat ujawniający, że ponad 3,7 tys. użytkowników Spotify w dniu głosowania w sprawie Brexitu wysłuchało utworu „It's the End of the World as We Know It”.
Każdy z billboardów podpisany jest tym samym zdaniem: „Thanks, 2016. It's been weird”.
Dołącz do dyskusji: Spotify w reklamach opisuje najdziwniejsze zwyczaje słuchaczy