SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Sprawa dla reportera” najchętniej oglądanym programem interwencyjnym

W bieżącym roku wśród magazynów reporterskich największą widownię gromadzi „Sprawa dla reportera” nadawana w TVP1 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Średnia oglądalność programu Elżbiety Jaworowicz w okresie od 1 stycznia do 25 lutego 2014 roku wyniosła 3,71 mln widzów, co przełożyło się na 25,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP1 oglądać można w czwartki o godz. 21.25.

>>> „Tomasz Lis na żywo” najpopularniejszym programem publicystycznym

Drugie miejsce zajmuje emitowany we wtorki o 21.45 w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów”, którego średnia widownia w nowym roku wynosi 2,99 mln osób (23,30 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez TVN magazyn „Uwaga” (2,61 mln widzów; 15,84 proc. udziału). Oglądać można go codziennie około 19.50.

Dalsze lokaty zajmują takie programy jak: „Interwencja” (emisja w dni powszednie o 16.15; 1,78 mln widzów; 18,59 proc. udziału) oraz „Polska non stop” (dni powszednie o 16.40; 779 tys.; 7,44 proc.). Pierwszy nadawany jest na antenie Polsatu, a drugi w TVP1.

Średnia oglądalność magazynów reporterskich w okresie od 1 stycznia do 25 lutego 2014 roku

Wszyscy 4+

Tytuł

Kanał

Dzień i godz. emisji

AMR

SHR %

SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./

TVP1

czwartek 21.25

3 711 686

25,38%

EKSPRES REPORTEROW

TVP2

wtorek 21.45

2 987 863

23,30%

UWAGA ! /MAG.SENS.POL./

TVN

poniedziałek - niedziela 19.50

2 613 127

15,84%

INTERWENCJA /MAG.REP.POL./

Polsat

poniedziałek - piątek 16.15

1 779 978

18,59%

POLSKA NON STOP /MAG.REP.POL./

TVP1

poniedziałek - piątek 16.40

779 193

7,44%

Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należy do „Magazynu Ekspresu Reporterów” (967 tys. widzów; 17,07 proc. udziału). Drugie miejsce zajmuje tutaj „Uwaga” (964 tys.; 15,49 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium klasyfikowana jest „Sprawa dla reportera” (868 tys.; 14,04 proc.).

Średnia oglądalność magazynów reporterskich w okresie od 1 stycznia do 25 lutego 2014 roku

Wszyscy 16-49

Tytuł

Kanał

Dzień i godz. emisji

AMR

SHR %

EKSPRES REPORTEROW

TVP2

wtorek 21.45

967 356

17,07%

UWAGA ! /MAG.SENS.POL./

TVN

czwartek 21.25

963 986

15,49%

SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./

TVP1

poniedziałek - niedziela 19.50

867 560

14,04%

INTERWENCJA /MAG.REP.POL./

Polsat

poniedziałek - piątek 16.15

538 309

16,18%

POLSKA NON STOP /MAG.REP.POL./

TVP1

poniedziałek - piątek 16.40

150 846

4,25%

 

 

 

Dołącz do dyskusji: „Sprawa dla reportera” najchętniej oglądanym programem interwencyjnym

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mario
Chciałbym zauważyć, że program "Polska non stop" nie jest nadawany w Polsacie lecz na TVP1. W tekście jest błąd, natomiast w tabelce jest już poprawnie.
0 0
odpowiedź