„Sprawa dla reportera” zyskała widzów, TVP1 liderem pasma
W sezonie 2015/2016 „Sprawę dla reportera” śledzi średnio 3,33 mln osób, o 80 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku, ale w grupie komercyjnej jest dopiero trzecia.
Premierowe odcinki najnowszego sezonu „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25, począwszy od 3 września ub.r. Do 14 kwietnia br. średnia widownia programu wyniosła 3,33 mln widzów. Przełożyło się to na 23,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,63 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek z 14 stycznia br. Obejrzało go 3,92 mln widzów.
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
14-01-2016 | 21:25:05 | 22:12:59 | 3 917 651 | 26,09% |
10-12-2015 | 21:25:19 | 22:12:40 | 3 803 742 | 26,34% |
28-01-2016 | 21:26:34 | 22:12:37 | 3 785 747 | 25,57% |
Względem analogicznego okresu ub.r. program Elżbiety Jaworowicz zyskał 80 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 4 września 2014 roku do 16 kwietnia 2015 roku) oglądało go bowiem 3,25 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 22,44 proc. i 11,75 proc.
TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 12,54 proc., emitujący w tym czasie „Przyjaciółki”, „Zdrady” i filmy fabularne. Dalej plasuje się: TVN (11,35 proc.; „Kuchenne rewolucje” i filmy) i TVP2 (6,24 proc.; serial „Tutanchamon” i filmy).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem. „Wielką czwórkę” uzupełnia TVP2.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 - Sprawa dla reportera | 3 332 550 | 23,05% | 12,63% |
Polsat | 1 812 515 | 12,54% | 14,47% |
TVN | 1 640 899 | 11,35% | 16,13% |
TVP2 | 902 173 | 6,24% | 6,88% |
Dodajmy, że w marcu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,74 proc.