SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Springer przekształcił “Play” w dwumiesięcznik i utworzył “Play Extra”

Magazyn o grach komputerowych “Play” (Ringier Axel Springer Polska) od numeru, który ukazał się w drugiej połowie lipca br., nie jest już miesięcznikiem, ale wydawany jest jako dwumiesięcznik. Tytuł zwiększył też objętość i zdrożał. Na rynku pojawiło się również wydanie specjalne “Play Extra”.

- Cykl dwumiesięczny pozwala na prezentowanie większej liczby obszernych, pogłębionych materiałów o grach. Magazyn nie ściga się z serwisami internetowymi na szybkość dostarczania newsów. Stawia raczej na ekskluzywne zapowiedzi, komentarze i publicystykę. Tego typu tekstów w nowym wydaniu czytelnicy znajdą jeszcze więcej - tłumaczy powody zmiany Anna Gancarz-Luboń, rzecznik prasowa Ringier Axel Springier.

Faktem jest, że wyniki sprzedaży miesięcznika “Play” ostatnio były kiepskie. Z danych ZKDP wynika, że w okresie od stycznia do maja br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła ok. 11,4 tys. egz., czyli o 25 proc. mniej niz rok wcześniej. W maju br. tytuł osiągnął wynik poniżej 10 tys. egz. (więcej na ten temat).

Dwumiesięcznik “Play” ma 108 stron (miesięcznik liczył 84 strony), a cena magazynu wzrosła z 13,90 zł do 14,90 zł. Tytuł nie zmienił szaty graficznej. - Jesteśmy zadowoleni z pierwszych danych sprzedażowych dwumiesięcznika, którymi dysponujemy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Gancarz-Luboń, ale szczegółów nie zdradza.

Spółka wprowadziła na rynek też wydanie specjalne pod nazwą “Play Extra”, które ma ukazywać się cyklicznie. W tym miesiącu ukazał się pierwszy numer, wrześniowo-październikowy, w którym można znaleźć raport prezentujący najciekawsze gry, w jakie grać się będzie jesienią i zimą. Do numeru dołączono dwie płyty DVD z pełnymi wersjami gier oraz cztery plakaty. “Play Extra” kosztuje 11,90 zł.

Dołącz do dyskusji: Springer przekształcił “Play” w dwumiesięcznik i utworzył “Play Extra”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Qba
Play'owi już nic nie pomoże
20 12
odpowiedź
User
mm
I po co przedłużać agonię. Trzeba było lata temu zamknąć te niewypały, dołożyć składkę do KS i zrobić dział o grach wewnątrz KS. To by miało ręce i nogi a nie mnożyć niepotrzebne i niekupowane przez nikogo byty.
0 0
odpowiedź
User
MATA
Rynek czasopism growych powoli upada, tylko patrzeć jak CD-Action zyska około 5 tyś. czytelników od PLAY.
0 0
odpowiedź