Startuje wakacyjna kampania Osiedla Europejskiego
Rozpoczęła się prasowa kampania reklamowa Osiedla Europejskiego. Akcja nawiązująca do wakacji jest podzielona na dwie odsłony: teaserową i zasadniczą.
Teaserowa część kampanii reklamowej krakowskiego Osiedla Europejskiego wykorzystuje trzy layouty z hasłami-pytaniami "Wakacje z rodziną?", "Udany urlop?" i "Luksusowy hotel?". Natomiast zasadnicza odsłona akcji pokazuje zalety tego miejsca. - Teasery mają budzić pozytywne, wakacyjne skojarzenia, które we właściwej części kampanii okazują się promować nie ofertę urlopową, tylko Osiedle Europejskie - opisuje Anna Jastrzębska, account manager w agencji DEMO Effective Launching, która przygotowała wszystkie layouty.
Akcja od początku czerwca jest prowadzona w małopolskiej prasie lokalnej (Krakowski Rynek Nieruchomości, Gazeta Wyborcza, Dziennik Polski, Małopolski Przegląd Nieruchomości). Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - zajął się dom mediowy PRO Media House.
Dołącz do dyskusji: Startuje wakacyjna kampania Osiedla Europejskiego