Startuje wiosenna kampania dziennika Metropol
W piątek 13 maja, w największych miastach Polski, a od 16 maja również w Warszawie rusza kampania reklamowa dziennika Metropolu
Motywem przewodnim kampanii jest świeże zielone jabłko. Element zielonego jabłka zostanie wykorzystany jako symbol świeżości oraz nośnika koloru brandu w komunikacji ATL, BTL i B2B.
Celem kampanii jest odświeżenie i wzmocnienie wizerunku Metropolu jako codziennej, porannej gazety wielkomiejskiej z najświeższymi wiadomościami. Głównym założeniem kampanii jest dotarcie do czytelników Metropolu w sposób naturalny dla charakteru marki: poprzez eventy uliczne z wykorzystaniem kolporterów gazety. Grupa docelowa kampanii to przede wszystkim osoby w wieku 25-44 lat, aktywni, dobrze wykształceni mieszkańcy największych miast w Polsce.
Do kampanii zostaną wykorzystane media o charakterze miejskim (akcje uliczne z wykorzystaniem kolporterów, reklama na autobusach, kino, radio, internet) wsparte przez reklamę wybranych tytułach prasowych oraz oczywiście w Metropolu. Przewidywane są również działania skierowane do reklamodawców - reklama w prasie branżowej oraz marketing bezpośredni. Działania promocyjne rozpoczną się 13 maja br.( w Warszawie 16 maja br.) i będą trwały przez kolejne 4 tygodnie. Planowaniem i zakupem mediów Metropol zajął się we własnym zakresie. Budżet kampanii wyniesie ponad milion złotych.
Dołącz do dyskusji: Startuje wiosenna kampania dziennika Metropol