Strategiczny awans w agencji Polymus
Rozszerza się dział strategii agencji Polymus, w lipcu stanowisko Strategic Plannera objęła Marta Radziwonik-Buławska.
Marta Radziwonik – Buławska pracuje w agencji Polymus od czerwca 2004 roku, najpierw pełniła funkcje Account Managera. Do jej głównych obowiązków należało m.in. koordynacja prac z zakresu BTL, tworzenie i nadzorowanie promocji, programów lojalnościowych, pomoc przy opracowaniu eventów, realizacja projektów ATL w oparciu o opracowane wcześniej założenia strategiczne. W swojej dotychczasowej sześcioletniej karierze pracowała w agencjach sieciowych między innymi dla takich klientów jak: Grupa Żywiec (Kujawiak), Premium Club, Pizza Hut, Citifinancial, Centralny Dom Maklerski. Od lipca 2005 roku Marta Radziwonik – Buławska objęła stanowisko Strategic Plannera, do jej zadań będzie należeć opracowywanie strategii komunikacji dla projektów obecnych Klientów Agencji jak i wspieranie działań w zakresie „new business”.
Dołącz do dyskusji: Strategiczny awans w agencji Polymus