Studenckie czasy - nowa kampania Simplusa
3 marca ruszyła nowa kampania Simplusa "Studenckie czasy". Kampania skierowana jest do uczącej się młodzieży i ma charakter czysto promocyjny - uczniowie gimnazjów, szkół średnich i studenci mogą kupić teraz Mini Zestaw Simplus lub Zestaw Simplus z wybranym telefonem z dużą, odczuwalną dla kieszeni, "szkolną" zniżką.
W kampanii wykorzystano następujące media: stacje muzyczne TV, radio ogólnopolskie, prasę młodzieżową, outdoor, Internet. Planowaniem mediów zajął się Media Planning Group, a zakupem Universal McCann. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe.
Warunkiem skorzystania z promocji jest posiadanie ważnej legitymacji, o którą osoby chcące wykorzystać promocje zostaną zapytane w punkcie sprzedaży.
W komunikacji wykorzystano serię "legitymacyjnych" zdjęć młodych ludzi, uchwyconych w trakcie robienia śmiesznych, głupich lub przynajmniej dziwnych min. Wszyscy są sympatyczni, uśmiechnięci i widać, że dobrze się bawią.
Młodzieżowy, luzacki i niezobowiązujący klimat kampanii najbardziej obrazowo oddaje przewrotny i dwuznaczny headline "Nie na krzywy ryj... tylko na legitymację!". Legitymacja jest, jak wiadomo, dokumentem, który jego posiadacza upoważnia do korzystania z przeróżnych zniżek. Wykorzystując ten fakt, Simplus umożliwia uczącej się młodzieży skorzystanie z jeszcze jednej, wyjątkowo atrakcyjnej. Tak oto posiadacz legitymacji ma szansę odnieść namacalną korzyść ze swojej nauki... tu i teraz.
Dołącz do dyskusji: Studenckie czasy - nowa kampania Simplusa