„Studio Wyobraźni” - Cartoon Network zachęca dzieci do rysowania
Projekt „Studio Wyobraźni” Cartoon Network zostanie wsparty ogólnopolską kampanią telewizyjną na antenie Cartoon Network oraz w wybranych kanałach platformy nc+. Kampanię przygotował Turner Broadcasting System Polska, a działania public relations realizuje agencja dotPR.
Cartoon Network po raz drugi organizuje projekt edukacyjny „Studio Wyobraźni”. Konkurs będący częścią projektu Studia Wyobraźni Cartoon Network skierowany jest do dzieci w wieku szkolnym 6 -14 lat. Jego głównym celem jest pobudzenie dziecięcej wyobraźni i kreatywności. Realizowany jest w trzech kategoriach: rysunek, scenorys oraz animacja. Najlepsze prace zostaną wyróżnione nagrodami oraz zostaną zaprezentowane na antenie Cartoon Network.
W ramach „Studia Wyobraźni” w okresie wakacyjnym zorganizowane zostaną specjalne warsztaty kreatywności, na których dzieci pod okiem ekspertów będą mogły nauczyć się poszczególnych etapów tworzenia i opracowania bajek. Nad programem merytorycznym warsztatów będzie czuwać Teresa Starzec, współzałożycielka Fundacji Atelier. Warsztaty będą organizowane w Warszawie, dokładne terminy podamy w późniejszym czasie. Natomiast w pierwszej połowie wakacji „Studio Wyobraźni” zawita również nad polskie morze.
Dla wszystkich młodych fanów stacji przygotowano platformę edukacyjną imaginationstudios.cartoonnetwork.pl, dzięki której mogą poznać kulisy powstawania kreskówek oraz stworzyć swoje oryginalne prace.
Z myślą o szkołach, w ramach projektu opracowano także scenariusze lekcyjne dla nauczycieli rozwijające zdolności twórcze u uczniów szkół podstawowych. Materiały dostępne są na stronie imaginationstudios-konkurs.cartoonnetwork.pl i stanowią merytoryczne wsparcie dla nauczycieli podczas ich codziennej pracy z uczniami klas I-III i IV-VI szkół podstawowych. Wszystkie propozycje zawierają: treningi kreatywności, ćwiczenia rozwijające ekspresję oraz zestaw zadań przygotowujących uczniów do wykonania autorskiego, oryginalnego dzieła.
Akcja zostanie wsparta ogólnopolską kampanią telewizyjną na antenie Cartoon Network oraz w wybranych kanałach platformy nc+. Kampanię przygotował Turner Broadcasting System Polska, PRowe działania wspiera agencja dotPR
Projekt „Studio Wyobraźni” jest realizowany przez Cartoon Network w krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Dołącz do dyskusji: „Studio Wyobraźni” - Cartoon Network zachęca dzieci do rysowania