Sukces Focus Advertising
TNT Express Polska wybrała "Przestrzeń możliwości" Focus Advertising.
Agencja Focus Advertising wygrała przetarg TNT Express Polska na wizerunkową broszurę korporacyjną. Jak podkreśla Edyta Iroko, Marketing Manager TNT Express Polska, firma bardzo długo szukała koncepcji i projektu odpowiadającego jej oczekiwaniom, nie znajdując go aż do momentu nawiązania współpracy z Focus Advertising. Obok Focus Advertising w aktualnym przetargu brały udział 3 agencje.
Kreacja o roboczym tytule "Przestrzeń możliwości" osadza TNT Express w semantyce otwartych powierzchni, wiatru, naturalnej energii i wolności. W ten sposób zespół kreatywny chciał pokazać potężną siatkę połączeń, światowy, nieograniczony zasięg oraz niespotykaną troskę o ludzi. Obrazy ukazane są w dużych formatach, a całość pracy przypomina designerski album (wymiary 30 x 30 cm).
Broszura kierowana będzie do kluczowych partnerów TNT Express Polska.
Klient: TNT Express Polska
Przedstawiciel klienta: Edyta Iroko, Jolanta Krupowicz
Agencja: Focus Advertising
Przedstawiciel agencji: Magda Dzierżanowska, Joanna Żuk
Art Director: Łukasz Myszkowski
Copywriter: Łukasz Słotwiński.
Dołącz do dyskusji: Sukces Focus Advertising