Surowiec i Turlejska-Zduńczyk na czele LemonSkyJWT, odchodzi Zawadzki
Agencje JWT Warszawa i Lemon Sky łączą się w LemonSkyJWT. Nową firmą będą kierować Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk, dotychczasowe szefowe Lemon Sky. Natomiast poprzedni szef JWT Warszawa Andrzej Zawadzki żegna się z firmą.
Należąca do sieci WPP agencja JWT Warszawa miesiąc temu za 21 mln zł kupiła całościowe udziały Lemon Sky (więcej na ten temat). Firmy łączą się obecnie w agencję marketingu zintegrowanego, która będzie działać pod nazwą LemonSkyJWT. Jej zespół będzie liczyć 90 pracowników.
Na czele LemonSkyJWT jako team zarządzający będą stać Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk, do tej pory kierujące Lemon Sky. Mariusz Pitura, dotychczasowy dyrektor kreatywny JWT Warszawa, obejmie taką samą funkcję w nowej agencji. Natomiast Andrzej Zawadzki, poprzednio szef JWT Warszawa, po dokonaniu pełnej integracji opuści firmę.
Wkrótce zostanie zaprezentowana identyfikacja wizualna LemonSkyJWT. Agencja zapowiada już wzmocnienia w zakresie planowania strategicznego i kreacji.
Dołącz do dyskusji: Surowiec i Turlejska-Zduńczyk na czele LemonSkyJWT, odchodzi Zawadzki