SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Świat według Kiepskich” stracił 240 tys. widzów. Polsat przegrał z konkurencją

Jesienne odcinki serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 1,16 mln widzów, o 240 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajął ostatnie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,01 mln zł.

Jesienny sezon „Świata według Kiepskich” na antenie Polsatu pokazywany był w środy o godz. 20.05, w okresie od 5 września do 21 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że premierowe odcinki oglądało średnio 1,16 mln widzów. Przełożyło się to na 7,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,43 proc. w grupie 16-59.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek serialu z 5 października br. Obejrzało go 1,38 mln osób.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Świat według Kiepskich” stracił 240 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 6 września do 29 listopada ub.r.) jego średnia oglądalność wynosiła 1,40 mln osób przy udziałach wynoszących 9,05 proc. w 4+, 11,08 proc. w 16-49 oraz 10,94 proc. w 16-59.

Polsat w paśmie emisji „Świata według Kiepskich” zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie zdecydowanym liderem wśród czterech głównych stacji była TVP2, która emitowała popularny serial „Barwy szczęścia”, co przełożyło się na 16,45 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się TVN (gł. „Na Wspólnej”; 13,71 proc.), a na trzecim - TVP1 (gł. „Prognoza pogody”, „Alarm!” i „Sport”; 8,73 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 Polsat zajął miejsce trzecie.

Wpływy reklamowe wokół jesiennej edycji produkcji wyniosły 12,01 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. „Świat według Kiepskich” zarobił 19,47 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Jak już informowaliśmy jako pierwsi, Telewizja Polsat nie zamierza rezygnować z serialu. Nowe odcinki produkcji widzowie zobaczą wiosną 2019 roku.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: „Świat według Kiepskich” stracił 240 tys. widzów. Polsat przegrał z konkurencją

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luc
Przegrywa również z TV4
0 0
odpowiedź
User
Michu
Koncz wasc, wstydu oszczędź!
0 0
odpowiedź
User
zxc
Przegrywa,bo stal sie nudny i malo smieszny.
0 0
odpowiedź