SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu

Cyfrowy Polsat wprowadził świąteczne promocje usługi telewizyjnej i internetowej. Na nowych użytkowników czeka np. do 6 miesięcy wybranego pakietu telewizyjnego bez opłat i 4 razy więcej GB transferu przez pół roku. Ofertę wspiera kampania promocyjna.

6 miesięcy bez opłat
Zawierając na przykład umowę na pakiet Familijny HD + 3 pakiety dodatkowe na 29 miesięcy, w ramach świątecznych promocji, klient otrzyma w prezencie 6 miesięcy bezpłatnego dostępu do wybranych pakietów telewizyjnych. Zachowuje także przywilej elastycznego dobierania i zamiany pakietów tematycznych w trakcie całego okresu trwania umowy. Wybierając zaś pakiet Premium, czyli pełną ofertę Cyfrowego Polsatu, widzowie zyskują do niej dostęp bez opłat na 3 miesiące, a po tym okresie cenę w wysokości 99,90 zł.

W ramach promocji firma proponuje dekodery HD oraz dekodery HD z twardym dyskiem już od 1 zł. Poszczególne bonusy są związane z rodzajem wybranego pakietu i długością zawartej umowy.

Drugi dekoder w prezencie
Jednocześnie, wraz z powyższymi rozwiązaniami, operator proponuje także promocje na drugi dekoder. Korzystając ze świątecznej oferty, abonenci mogą otrzymać dekoder SD za 0 zł lub dekoder HD za 49 zł. W zależności od posiadanej wersji pakietowej na pierwszym dekoderze, na drugim odbiorniku będą mogli korzystać z Pakietu Mini HD lub Pakietu Mini Extra HD do 6 miesięcy bez opłat lub z nowości – Pakietu Startowego HD (pakiet Mini + kanał Polsat HD) – przez 24 miesięcy zupełnie bezpłatnie.

Więcej gigabajtów
Kolejny promocyjna oferta to dostęp do 4-krotnie większych dodatkowych pakietów danych nawet przez 6 miesięcy. W najnowszej promocji operatora najniższy łączny dodatkowy pakiet danych wynosi 8 GB (29 zł), a najwyższy - aż 120 GB (69 zł). W zależności od długości trwania umowy oraz dodatkowego pakietu danych, modem oraz nowy w ofercie router Huawei D105 można nabyć już za 1 zł.

Kampania świąteczna
Promocjom świątecznym towarzyszy kampania reklamowa. Realizowana jest ona w telewizji (Polsat, TVN, TVP1, TVP2, kanały tematyczne), radiu (RMF FM) i internecie (Interia.pl, Ipla.pl), całość działań będą wspierać aktywności w prasie oraz w przypadku usługi dostępu do internetu - komunikacja outdoorowa w ośmiu największych miastach Polski. Za kreację kampanii odpowiedzialna była agencja Clos Brothers, za produkcję - Ab Film Production, a za zakup mediów - PHD Media Direction.

Cyfrowy Polsat na koniec września br. miał 3,28 mln abonentów.

Dołącz do dyskusji: Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stirlitz
Ciekawie wyglądają te świąteczne promocje. Ciekawe są zwłaszcza pakiety internetowe, bo za małe pieniądze można sobie rzeczywiście z netu pokorzystać.
odpowiedź
User
nick
Zdecydowanie wybieram opcję więcej giga transferu w ofercie internetowej. Dobre to i pożądane promocje.
odpowiedź
User
hej
Petarda tyle ze umowa malym drukiem na 29 tygodni - lipa
odpowiedź