"Szczypta wystarczy II"
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Kamis
Celem kampanii jest zaakcentowanie prawdziwej doskonałości przypraw Kamis oraz umocnienie pozycji lidera na rynku przypraw.
Kluczowe przesłania komunikowane w nowej kampanii podkreślają najwyższą jakość, niepowtarzalny smak i szczególny aromat przypraw Kamis. Uwypuklona jest niezwykła staranność z jaką przygotowywane są przyprawy tej marki i dbałość jaką otaczane są na każdym etapie - od zbioru surowców, aż do chwili kiedy trafią do rąk konsumenta.
W spocie reklamowym powraca doskonale znana klientom Kamis postać podróżnika, który dociera do odległych zakątków świata, aby zdobyć najwyższej jakości przyprawy. Nowym akcentem, podkreślającym dbałość o jakość przypraw Kamis, jest postać naukowca badającego produkt marki Kamis i wydającego certyfikat najwyższej jakości.
Emisja 30-sekundowego spotu rozpoczęła się 1 marca. Kampania telewizyjna obejmie m.in. TVP1, TVP2, TVN, POLSAT, a także TV4, TVP3, TVN7, AtMedia
Za kreację odpowiada firma QST Konsorcjum Marketingowe, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: "Szczypta wystarczy II"