"Sztuka przyprawiania"
To hasło nowej kampanii prasowej przypraw jednorodnych Prymat
W kampanii Prymat jako ekspert i doradca w gotowaniu przedstawia sposoby na przygotowanie smacznych potraw.
W kampanii wykorzystano zdjęcia gotowych dań przygotowanych z użyciem przypraw jednorodnych Prymat. Przedstawiono apetycznego kurczaka w papilotach, marynatę do mięsa grillowanego, wyśmienitą toskańską zupę pomidorową, łatwą w przyrządzeniu sałatkę hiszpańską, a także smaczną, pikantną pastę serową. Przepisy do tych dań można znaleźć z tyłu opakowań przypraw prezentowanych w reklamie oraz na stronie www.prymat.pl.
Kampania trwa od maja do października. Layouty zamieszczane są w najpopularniejszych czasopismach kobiecych i nie tylko tj.: Poradnik Domowy, Kuchnia, Newsweek, Olivia, Pani, Wprost, Przekrój, Vivia, Dom&Wnętrze, Mamo to Ja, Glamour, Fokus, Claudia, Naj, Galia, Zwierciadło, Sól i Pieprz, Wprost, Wysokie Obcasy, Dobre Rady, Elle, Polityka, Moje Gotowanie.
Od 3 czerwca reklamy będą się pojawiały w TV. Na jej potrzeby ART FM wyprodukował 15-sekundowy spot z nową aranżacją La Bamby.
Media zaplanowała oraz zakupiła agencja Art Fm.
Dołącz do dyskusji: "Sztuka przyprawiania"