SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szybki wzrost reklamy internetowej

W ciągu najbliższych pięciu lat podwoją się wydatki na internetowy marketing w Europie - prognozuje firma badawcza Forrester Research.

Według Forrester Research wydatki na internetowy marketing, w którego skład wchodzą reklamy w poczcie e-mail, wyszukiwarkach oraz na stronach, sięgną poziomu 22 miliardów dolarów w 2012 roku, w porównaniu do 10,3 miliarda dolarów w roku ubiegłym. Liderem będzie tutaj Wielka Brytania przed Niemcami i Francją.

Za pięć lat reklama internetowa ma stanowić około 18 procent wszystkich wydatków na reklamę w Europie, podczas gdy obecnie wskaźnik ten wynosi 9 procent.

Z raportu Forrester Research wynika także, że europejscy internauci spędzają średnio 14,3 godziny tygodniowo online, w porównaniu do 11,3 godziny przed telewizorem i 4,4 godziny czytając prasę.

Dołącz do dyskusji: Szybki wzrost reklamy internetowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl