T-Mobile wyłącznym sponsorem meczu o Superpuchar Polski
Operator komórkowy T-Mobile został wyłącznym sponsorem meczu o Superpuchar Polski, będącym jednocześnie piłkarskim otwarciem Stadionu Narodowego w Warszawie.
W spotkaniu, które zostanie rozegrane 11 lutego br., zmierzą się Wisła Kraków (aktualny Mistrz Polski) i Legia warszawa (zdobywca Pucharu Polski). Na trybunach będzie mogło zasiąść ponad 50 tys. osób.
T-Mobile przygotuje dodatkowe atrakcje dla kibiców. W jednym z sektorów Stadionu Narodowego miejsca zajmie tysiąc gości wraz z jubilatką obchodzącą urodziny w dniu meczu o Superpuchar. Akcję zbierania gości wspierać będzie kampania w mediach.
Sieć ufundowała także darmowe bilety dla kibiców. Będzie je można zdobyć poprzez aplikację na Facebooku, dostępną na fanpage T-Mobile PL, w której każdy internauta może sam wybrać sobie miejsca, które wraz z przyjaciółmi chce zająć na stadionie. Innym sposobem na wygranie biletów będzie konkurs SMS realizowany wspólnie z Telewizją Polsat.
T-Mobile będzie komunikować sponsoring Superpucharu poprzez reklamy w telewizji, billboardy sponsorskie wokół zapowiedzi transmisji z meczu oraz działania w mediach społecznościowych i w internecie. W czasie meczu reklamy T-Mobile będą obecne na bandach okalających murawę.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile wyłącznym sponsorem meczu o Superpuchar Polski