Tak Tak w górach
Jet Line realizuje kampanię Ery Tak Tak na Airboardach (12x8m) w piętnastu turystycznych miejscowościach górskich
To druga marka należąca do PTC, po Heyah, która wykorzystuje w swojej kampanii niestandardowe nośniki reklamowe Airboard, produkt zastrzeżony patentem przez Jet Line.
W ciągu półtoramiesięcznej kampanii obędzie się trzydzieści ekspozycji reklam Ery Tak Tak (taryfa Happy) usytuowanych przy najbardziej uczęszczanych wyciągach narciarskich m.in. w Zakopanem (Nosal), Białce Tatrzańskiej (Zwyrtnik), Szczyrku (Duże Skrzyczne), Karpaczu. Kampania na Airboardach wzmocni prowadzoną w tym czasie kampanię Ery na wielkim formacie. Ma dotrzeć do osób wyjeżdżających w okresie ferii zimowych w góry.
W każdej miejscowości reklama Ery Tak Tak będzie obecna przez siedem dni, po czym po dwóch tygodniach przerwy ponownie pojawi się w tej samej lokalizacji. Rotacyjna kampania opiera się na wykorzystanie elementu niepowtarzalności i zaskoczenia jaki daje prezentacja reklam na Airboardach w miejscach, w których nie mogłoby pojawić się żadne inne nośniki oraz zmiana lokalizacji w trakcie trwania kampanii.
Na Airboardach pojawia się motyw snowbordzisty. Grafiki, o powierzchni 10,5x6,5 m, wykonane ze specjalnej winylowej siatki, są zamocowane za pomocą zaczepów zwanych popularnie "rzepami". Ekspozycje są dobrze widoczne także po zmroku; każda z nich jest z obu stron oświetlona zewnętrznie wykorzystując niezależny generator energii.
Firma Jet Line przygotowała scenariusz kampanii oraz pozyskała wymagane pozwolenia administracyjne; zapewnia także całość obsługi: montaż, transport, ochronę nośników na miejscu.
Kampania rozpoczęła się 28 stycznia br. i potrwa półtora miesiąca; została zorganizowana na zlecenie Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Dołącz do dyskusji: Tak Tak w górach