„Talent do niemarnowania” w kampanii „Tesco dla szkół” (wideo)
Rusza kampania promująca tegoroczną odsłonę programu „Tesco dla szkół”. Za przygotowanie i realizację akcji - prowadzonej pod hasłem „Talent do niemarnowania” - odpowiadają firmy JAK Multimedia, Insignia, Mediacom Warszawa i Garden of Words.
Tegoroczny program „Tesco dla szkół” ma na celu edukowanie, w jaki sposób nie marnować żywności. Informacje na ten temat znajdują się w serwisie tescodlaszkol.pl. Na stronie wszystkie zainteresowanie udziałem w konkursie szkoły będą mogły zgłosić przygotowane filmy poświęcone niemarnowaniu żywności.
Wszystkie prace zostaną ocenione przez jury, w którym zasiądą m.in. wykładowcy szkoły filmowej Wajda School oraz krytyk kulinarny Robert Makłowicz. Szanse na zwycięstwo będzie można zwiększyć, grając w grę dostępną na stronie.
Konkurs potrwa do stycznia przyszłego roku. Zwycięskie szkoły otrzymają m.in. 10 nowoczesnych pracowni multimedialnych i 16 zestawów wyposażenia szkolnej sali kinowej oraz setki nagród indywidualnych dla ich uczniów.
Programowi towarzyszy kampania obejmująca prasę (advertoriale w wybranych pismach kobiecych, poradnikowych i dziennikach) oraz sklepach Tesco (m.in. spot emitowany na ekranach POS TV).
Organizatorem akcji jest sieć hipermarketów Tesco, a partnerem merytorycznym - Federacja Polskich Banków Żywności. Pozostali partnerzy to Wajda School, British Council, Żywiec Zdrój i 10 regionalnych kuratoriów oświaty.
Za przygotowanie całościowej strategii programu i koordynację jej realizacji, w tym działania public relations, odpowiada agencja Garden of Words. Serwis tescodlaszkol.pl przygotowała agencja Insignia, spot - agencja JAK Multimedia, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: „Talent do niemarnowania” w kampanii „Tesco dla szkół” (wideo)