"Taste Your Route" w kampanii Cocio
Ruszyła wizerunkowa kampania marki napojów Cocio (Arla Foods Polska), obejmująca działania w social media, współpracę z influencerami, ogólnopolski konkurs oraz eventy. Akcję, prowadzoną pod hasłem "Taste Your Route", realizuje agencja 4Frame.
W ramach wizerunkowej kampanii marki Ciocio, polscy influenerzy - Zmianoholiczka, Kameralnie, Topowa Dycha i Dakann - przejadą drogą Route 66, relacjonując swoją podróż na kanałach social media.
Platformą komunikacji kampanii -oprócz kanałów digital influencerów - będzie strona smakujcocio.pl oraz funpage @smakujcocio. Wraz ze startem kampanii uruchomiony zostanie także kanał marki na Instagramie.
Razem z kampanią rusza również ogólnopolski konkurs dla konsumentów Cocio, w którym internauci mogą wygrać podróż Route 66. Aby wziąć udział w konkursie, należy wejść na smakujcocio.pl i dodać do galerii konkursowej zdjęcie lub film pokazujące "Jak smakujesz życie". Do wykonania zadania uczestnicy muszą wykorzystać dowolny produkt Cocio. Prace konkursowe można wrzucać od razu z komputera lub poprzez Instagram.
Ponadto w ramach kampanii "Taste Your Route", 29 lipca i 9 sierpnia w Beach Barze nad Wisłą w Warszawie odbędą się dwa eventy inspirowane drogą Route 66.
Za koncept kreatywny kampanii, organizację ogólnopolskiego konkursu, działania digitalowe, stworzenie i prowadzenie kanałów w social mediach oraz strony smakujcocio.pl współpracę z influencerami i organizację eventów odpowiada agencja 4Frame.
Dołącz do dyskusji: "Taste Your Route" w kampanii Cocio