Tauron reklamuje serwis internetowy dla klientów
Tauron wystartował właśnie z kampanią informacyjno-marketingową, która podkreśla zalety oferty i serwisu internetowego Mój Tauron.
Kampania reklamowa dostawcy energii Tauron obejmuje radio, prasę oraz internet. Dodatkowo koncern przygotował katalog, który otrzymają klienci z południowej Polski.
Firma zwraca uwagę na to, że oferty zamawiane za pośrednictwem serwisu internetowego Mój Tauron wiążą się z dodatkowymi bonusami.
- Istotną częścią naszych działań proklienckich jest budowanie relacji z klientami z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów sprzedaży i obsługi. Dlatego też w ubiegłym roku udostępniliśmy naszym klientom nowoczesny serwis Mój Tauron, dostępny także w formie aplikacji mobilnej, który zawiera szereg wygodnych funkcjonalności obsługowych, a w najnowszej kampanii marketingowej stawiamy na jego aktywną promocję poprzez premiowanie zakupów online dodatkowymi bonusami - podkreśla Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu Tauron Polska Energia ds. klienta i wsparcia korporacyjnego.
Dołącz do dyskusji: Tauron reklamuje serwis internetowy dla klientów